ülekaalulisus 04.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
mul on selline mure, et olen 174 cm pikk ja kaalun 86 kg. Ma ei suuda millegi pärast ennast nii palju kokku võtta, et hakata normaalselt toituma. Olen hakanud rohelist teed jooma, ma ei tea, kas see midagi aitab ka, aga eks näis. Mul on küsimus, et kui ma Teie juurde vastuvõtule tulen, siis kas Te teete mingisuguse toitumiskava või mismoodi see asi käib? Aitäh vastuse eest!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kõige esmane kaalulangetamise juures on teie enda motiveeritus. Me võime teha spetsiaalse programmi või ka korraldada teie toitumist ümber samm-sammult (kasutan mõlemaid variante), kuid kui sinna ei lisandu teie endi tõsist soovi midagi muuta, siis ka midagi ei muutu.
Heade soovidega, dr.Ehala