kaaluprobleemid 04.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 36 aastane. Lapsepõlves olin koguaeg ülekaaluline.Mingil hetkel 17 aastaselt kaal taandus ja oli aastake normaalkaalu.
Siis lapsed ,mis kergitasid kaalu jälle lakke. 2000 a. hakkasin kaalujälgima ja aastaga sai 130 kilost 80 kg.
Kaal püsis vaid kapsast ja porgandit süües, kui juba miskit juurde võtsin hakkas kasvama.Mingil hetkel enam ei suutnud. Nüüd on viimased aastad kaal vaikselt jälle tõusnud( praegu 123 kg), kuna noorus on otsas siis hakkab see kaal jalgadele jne Olen ka veel proovinud kaalujälgimist, kuid enam ei lähe, esimesel nädalal läheb 3 kg ja siis seisab.
Kes oleks see arst kes oskaks nõu anda, kelle poole pöörduda Tartus.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Minu andmetel on olemas kaalukabinet Tartus Esmedi meditsiinikeskuses (Ülikooli t 4, tasulisele vastuvõtule registreerimine toimub telefonil 745 6478, koduleht www.esmed.ee).
Heade soovidega, dr.Ehala