Kaaluga mure. 01.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Ma olen 48 aastane. Pikkus on 1.65 ja kaalun 82kg. Mulle meeldib endale süüa teha.Möistus ütleb, et peaksin selle löpetama. Kuid iseloomu ei ole. See hakkab juba tervise peale ja närvidele möjub ka, kui ikka enda keha röömu ei valmista. Igalt poolt rasv lotendab.Mis ma peaksin alustuseks tegema?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Alustuseks peate leidma enda sees vastuse sellele, mis on teile olulisem- rikkalik toidulaud või vormis ning terve keha. Teie enda kindla otsuse ja tahteta ei saa ka keegi teine teid nõustada ega toetada.
Heade soovidega, dr.Ehala