tere 20.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
mul nihuke küsimus ka teie teete mao lõikust või äkki saab mao külge panne klamber mis teeb mao väiksemaks ja kui palju see maksab ja mida peaks tegema et saaks seda teha ja palju maksab
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Makku asetatavad balloonid või siis maovähendamise operatsioonid on üldjuhul patsiendile tasulised. Sõltuvalt kirurgilisest protseduurist võivad hinnad jääda 20- 40.000 krooni piirimaile. Mina ei ole kirurg ja seega taoliste lõikustega ei tegele, kuid neid tehakse ka Eestis. Kuna mainitud kirurgilistel protseduuridel on omad kõrvaltoimed, siis soovitan sellist radikaalset kaaluvähendamise moodust alles viimasena kui kõik muud variandid on ära proovitud.
Heade soovidega, dr.Ehala