tere 19.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
kas 14 aastastele ülekaalulistele on olemas mingisugust ravi vms et saaks kaalu langetada? kas se tasub ära?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tallinna Mustamäe Lastehaigla juures on dr. Einbergi juhtimisel töös ülekaaluliste laste päevakeskus, kus saavad nõu ja abi nii lapsed-noorukid ise kui ka nende vanemad.
Heade soovidega, dr.Ehala