poja ülekaalulisus 12.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Lp.tohter Kristel!
Minu poeg on 20 aastane,lapsena üliallergiline,peale keskkooli lõpetamist hakkas ülikiirelt kaalus juurde võma ja omandas minu ämma kehakuju-ülisuured mõõtmed reitel ja kõhupiirkonnas-meesterahvale täiesti mitteomastes kohtades.Kas geenide vastu saab võidelda ja kuidas koostada toidusedelit.Poeg elab ja töötab praegu Tartus-kas teie vastuvõtule tulek on võimalik?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kõige esmane on see, et teie poeg sooviks ise oma kaaluprobleemiga tegelema hakata, sest ilma temapoolse tõsise initsiatiivita on tulemusi raske loota. Minu vastuvõtule saate registreeruda telefonil - 533 18 008.
Heade soovidega, dr.Ehala