ülekaal 08.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
olen 42.aastane naine .pikust182 ja kaal 105kilo. üld pildis ma ei tundugi paks suht tiheda kehaga. olen proovinud dieeti pidada palju juua vett toitumis harjumusi muutnud aga kaal ei vähene vaid pigem tõuseb. kaalujälgijates käia aega pole elan maal ja töögraafik on tihe. kas on võimalik et pidev stress ja ületöötamine ei lase kaalul alaneda .kust abi saada sest jalad on juba hukas
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Stress ja ületöötamine võivad olla kaalutõusu soodudtavateks faktoriteks. Oma kaalutõusu põhjuste selgitamiseks ja menüü korrigeerimiseks võite tulla vastuvõtule (Gonsiori 3, Tallinn - registreerumine vastuvõtule: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala