ülekaal 07.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
olen 160pikk ja kaalun 96kg.Palun andke soovitusi kuidas kaalust alla võtta.Olen proovinud paastuda,erinevaid imerohtusi aga ei midagi.Soovitage ja andke nõu.Olen veel alles 31aastane ja tahaks oma normaalkaalus olla.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Nagu paljude teiste taoliste kirjade puhul pean vastama, et mul on raske anda soovitusi teadmata, mida te sööte, kui palju ja kui sageli. Inimesed on erinevad ja kuigi tasakaalustatud toitumise reeglid on rakendatavad pea kõigile, on igal patsiendil oma, nii öelda individuaalne nõrk koht, millest kaalutõus on põhjustatud. Tulge vastuvõtule ja vaatame teie menüü koos üle (tel: 533 18 008), et teha selles sobivaid parandusi.
Heade soovidega, dr.Ehala