alakaal 27.12.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere,
olen 180 cm ja 57 kg naine. terve elu olen olnud alakaalus ja hetkel 7 kuust last imetades on kaal langenud 53 kg-le. lõpetades imetamise saan ilmselt tagasi omq tavakaalu, aga seegi on vähe. sooviksin konsultatsiooni pärnus, kas oskate kedagi soovitada?
aitäh
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie alakaalu põhjus vajaks kindlasti täpsustamist. Soovitan teil esmalt pöörduda oma perearsti poole ning kui vajate konsultatsiooni toitumise osas võite tulla vastuvõtule Tallinna (tel: 533 18 008). Pärnus otseselt kedagi kahjuks soovitada ei oska.
Heade soovidega, dr.Ehala