mul ka mure... 05.12.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
olen samuti hädas oma kaaluga,ei saa seda enam kuidagi kontrolli alla. olen ikka proovinud seda ja teist, et kuidagi järjepeale saada aga ei õnnestu kuidagi... nüüd loen, et saab konsulteerida arstiga antud teemal... sellest paar küsimust - kui pikk on järjekord, kas on vaja saatekirja perearstilt näiteks ja kui palju maksab arstivisiit?
väga murelik mina
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saatekirja vastuvõtule tulekuks vaja pole. Hommikupoolsed vastuvõtud toimuvad haigekassa alusel (50 EEK esmavisiit) ja pealelõunased vastuvõtud alates 14.00-st on tasulised. Registreeruda saate telefonil 533 18 008. Sellesse aastasse on veel üksikuid numbreid. Alates jaanuarist on valik laiem.
Heade soovidega, dr.Ehala