mure 04.12.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere olen kohe 17 saamas neiu ja ma kaalun üle 120 kg. Viimaste aasate jookus pole söönud eriti magusat. Viimasel aastal ei söö ma peaegu üldse aga kaal kuutkui kasvab. Söö isegi vähem kui mõni piitspeenike kuid mu kaal kasvab endiselt. Teen hommikuvõimlemist, käin õhtuti jalutamas kui aega on siis ka jõusaalis või teenmõnd muud sportliku tegevust. Mida ma tegema peaks, et asi paraneks. Nii lihtsalt ei saa edasi minna. Kuna elan Tallinnast ja Tartust ( piiri lähedal) siis oleks raske vastuvõtule tulla.
Ette tänades!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja teel taolist seisu siiski lahendada ei saa. Tedmata teie toitumiskava kui ka üldist elustiili, on mul raske mingeid soovitusi anda. Teatud juhtudel tuleb teha koos toitumise paikapanemisega ka analüüse, seega on kohaletulek siiski oluline. Kui teie soov oma probleemile lahendust leida on tõsine, leiate ehk selle aja, et vastuvõtule sõita (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala