Ülekaalulisus 03.12.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Nüüdseks olen maadelnud ülekaaluga u.11 aastat... Pikkust 165 cm kaal 91 kg. olen olnud kaalujälgija, käinud psühholoogi juures, diabeedi arsti juures, perearst on lasknud mind põhjalikult uurida, on kõrge vererõhk.Neerud,kilpnääre, magu on ok. Tervislikust toitumisest ja liikumisest tean kõike, võin teistelegi rääkida. Olen proovinud rasva eemaldavaid tablette xenical (aitasid). Isu vähendavad tabletid tekitasid iiveldust, halba enesetunnet aga mitte väiksemat isu. Võin süüa igal ajal, igasuguse tujuga, olenemata toidust. Kõik mis silma all selle ma ära söön. Kas mul on toidusõltuvus? Kust saab rohkem infot mao ümber paigaldatavatest rõgastest, miks arstid suhtuvad sellesse natuke skeptiliselt. Kuulsin uudistest põgusalt, et seda hakatakse tegema ka eestis raha eest. Olen lihtsalt aru saanud et mul puudub igasugunegi tahtejõud ja ma palun abi.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirurgiline vahelesekumine kaalulangetamise eesmägil on võimalik ka Eestis, kuid antus protseduurid ei ole imevahendiks ning nõuavad samamoodi patsiendilt oma elustiili ja toitumise muutmist. Kui soovite saada enam infot antud protseduuride positiivsete kui ka negatiivsete toimete kohta, tulge vastuvõtule (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala