ülekaal 28.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere olen väga ülekaaluline peaksin kaaluma60-65kg aga kaalun 102kg olen küike proovinud ei aita midagi mul on kolm last ja elan aktiivset elu ei istu kodus ja ei söö ka palju palun aidake
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Nii nagu enamuse ülekaaluga seotud kirjade puhul, kutsun teidki vastuvõtule, sest pelgalt kaalunumbri tedmisest jääb väheks, et teile nõu anda (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala