Mao vähendamise operatsioon 25.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen kuulnud,et nüüd tehakse ka Eestis seda operatsiooni. Kas see vastab tõeleja millised on tingimused/võimalused sellele operatsioonile pääsemiseks
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Seda operatsiooni tehakse ka Eestis. Ennem tasuks aga endale selgeks teha, millised on võimalikud kõrvalmõjud. Taoline operatsioon võetakse ette kui kõik muud võimalused on järgi proovitud ning kui patsiendi puhul on tegu siiski raskekujulise rasvumisega (kehamassi indeks üle 35). Kindlasti ei saa antud operatsiooni kasuks otsustamine olla kergekäeline otsus.
Heade soovidega, dr.Ehala