ÜLEKAAL.... 23.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 26a. ja kaalun pea 100 kg.
Kaalust alla võtta olen püüdnud palju kordi.....tulutult.....töö on liikuv ja küllaltki füüsiline, osa tööajast hõlmab öiseid vahetusi.
Kuidas peaks oma elu sättima....kust peaksin alustama....või pöörduma arsti poole....millise????
Ette tänades T.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tulge vastuvõtule (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala