Toitumine ja ülekaalulisus! 23.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! minul on selline mure: olen kahe lapse ema ja kui mina jöäin esimest last ootama võtsin kaalus juurde üle 40 kg. ise olen praeguseks saamas kohe 23 aastaseks ja kehakaal on umbes 115kg, mis on kindlasti kohe väga palju. nüüd on juba käes hetk elus kus hakkab tervis kehvaks minema. süda streigib vererõhk on kõrge. oma perearsti juurde pöördudes arvas perearst et siin ei ole muud teha kui kaalus alla võtta. ma olen sellega nõus. aga ei oska kuskilt otsast alustada. sporti on suht raske teha sellesmõttes et abikaasa ei tööta eestis ja lapsed alles väikesed et neid üksi koju jätta ja näiteks aeroobikas käija. sooviksin teie arvamust sellest et millest alustada ja milline dieet mulle näiteks sobiks. kuna olen ise ka suht selline inimene kes sööki armastab ja ei suuda ahvatlustele vastu panna! aga nüüd iga päev rohkem kui mu tervis järjest halvemaks läheb peavalud kaasa arvatud, pean asja mõistusega võtma! äkki oskate mulle nõu anda kuhu peaksin pöörduma et rohkem informatsiooni saada ja kes aitaks mul mingit dieeti proovida?
Ette tänades:
kaire
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tulge vastuvõtule ja vaatame mida annaks ette võtta (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala