kõhuussid ja kehakaal 18.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
mul on hetkel kõhus uss, mis on arsti sõnul tulnud toore kala söömisest. Arst kirjutas välja ravimi, kuid ma ei ole seda veel kätte saanud. Minu küsimus on,et kas selline uss võib olla ka tekkinud ülekaalu põhjuseks?
Ette tänades,
Laura
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selline "uss" ei ole kindlalt ülekaalu põhjus, pigem kurnab ta organismi.
Heade soovidega, dr.Ehala