ei söö magusat 17.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere olen 19 a probleem selline et pole kunagi magus maitsenud ega söönud kui söön hakkab paha olla ei söö mitte ühtki magusat asja millest see võib olla
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Inimeste maitse-eelistused on erinevad ning kui te olete muidu terve ei näe ma muretsemiseks põhjust. Kui aga paha-olemine tähendab iiveldamist, oksendamist, kõhuvaevuseid või mõningaid muid tõsisemaid tervisehädasid tasuks siiski kas või oma pere-arstiga konsulteerida.
Heade soovidega, dr.Ehala