Kehakaal 10.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Seoses kilpnäärme alatalitlusega on minu kehakaal tõusnud 5 aasta jooksul üle 20 kilogrammi. Võtan regulaarselt tablette, kuid kaalust mahavõtmine on väga -väga raske kuigi seda tahaksin.Mida oskate soovitada?Kas dr.Levini poole pöördumisest oleks abi?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selleks et teile nõu anda peaksin teadma teie praegust liikumis-toitumisrütmi. Mis tahes dieedipidamisest peab välja kasvama elustiil, mis toob endaga kaasa tasakaalustatud toiduvaliku ja seeläbi soovitavad kaalunumbrid. Kui kaalulangus on vaid lühiaegne ja peetav dieet teie elustiiliga ei sobi või ei taga dieedis ettenähtav toiduvalik organismi vajadusi, oleks mõistlik tervise huvides sellistest võimalikest programmidest hoiduda. Ennem kui mingi programmi kasuks otsustate, tehke endale selgeks, mida ta teie elus muudab ja kas soovite ja suudate nendest muudatustest kinni pidada.
Heade soovidega, dr.Ehala