lapse kehakaal 31.10.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Sooviksin teada, et kas minu laps on ülekaalus kui tal on pikkust 164 cm. ja kaal on 55 kg. Kas sellise pikkuse ja kaalu juures on laps ülekaaluline või on ta täiesti normaalkaalus.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Oluline oleks siinkohal teada ka lapse vanust, sugu ning näha tema üldist kasvu-kaalu kõverat. Üldiselt võib aga öelda, et selline suhe peaks vastama normile.
Heade soovidega, dr.Ehala