Dieet 24.10.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
mis dieeti ma peaksin pidama ja kuida see välja näeks millest loobuma peaksin
kaalun mind häirivad paksud kintsud ja eriti see rasv mis pükstest välja tuleb
mis dieeti pidada et ma suvel hea välja saaksin näha
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selleks, et soovitusi anda peaksin teadma teist pisut enam: kaal, pikkus, vanus, praegused toitumis-liikumisharjumused.
Alustuseks leidke endale sobiv päevane füüsiline koormus treeningu näol, sest ilusa taljejoone saamiseks on peale piisava kalorikoormuse vaja tähelepanu pöörata ka vastavate lihaste treeningule.
Alati võite tulla konsultatsiooniks vastuvõtule (tel:533 18 008).
Heade soovidega,
dr.Ehala