Üleminekuaja kaaluprobleem 22.10.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 50 aastane naine. Pikkus 167, kaal 65 kg. Kunagi on olnud probleemid neerude ja sapiga. Praegu on selline olukord, et seedimine on aeglustunud ja kõhus on pidevalt gaasid. Püüan süüa nii vähe, kui võimalik, kuid ikka on ees kõht. Terve elu olen kaalunud ainult 50 kg. Olen istuva eluviisiga.
Milliseid preparaate kasutada, et soodustada seedimist ja vabaneda gaasidest?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui kirjutate, et teil on olnud probleeme nii neerude kui seedeorganitega, siis tuleks eelnevalt ikkagi selgeks teha, kas antud organite töö on normis või vajaks toetamist. Samuti tuleks üle analüüsida menüü, ennem kui preparaatide juurde asuda. Gaasivaevusi vähendavaid preparaate on mitmeid, kuid kui põhjus pole teada ei pruugi viimastest mingit abi olla. Seega tuleks alustada läbivaatusest ja menüü analüüsist, mida oleks võimalik teha vastuvõtul (reg: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala