üllekaal 07.10.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere olen 31 aastane ja mina kaalun96 kilo ja mul jäid 8kuud tagasi päevad ära kas sellest võib mõiuda minu kaaalu tõus ja mida üle kaaluga ette võtta oled uigasuguseid asju proovinud
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kõige esimese sammuna soovitan teil pöörduda günekoloogi vastuvõtule, et selgitada välja päevade ärajäämise põhjus ning sealt edasi saab soovi korral tegelema hakata kaaluprobleemiga. Selleks et nõu anda vajan aga teie kohta enam informatsiooni. Seega olete alati oodatud vastuvõtule (tel: 533 18 008).
Parimatega,
dr.Ehala