Tartu 05.10.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
ma elan kahjuks Tartumaal ja Tallinna vastuvõtule tulla on natuke kauge võitu. Kas on veel mingit varjanti? Enne on analüüsid Tartus tehtud.
Heili
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Minul Tartus vastuvõtt puudub. Seega ei oska ma teile muid lahendusi välja pakkuda, sest pelgalt interneti teel antud soovitused jäävad üldjuhul puudulikeks.
Heade soovidega,
dr.Ehala