Kõhukinnisus 01.10.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Minu mure seisneb selles,et seedimine on üli aeglane.Kui ma ei söö kõhulahtistit või activiat,siis käiksin tualetis harva.Ploomid ja muud sellised seedimist soodustavad asjad pole aidanud.Olen käinud tualetis isegi 2 nädala jooksul korra ja harvemgi.Käisin sellega arstil,kuid pärast analüüside vastuste saamist öeldi,et see on minu eripära.Päevas 2 kilo juurde või maha võtta pole mingi probleem.
Heili
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tulge vastuvõtule ja vaatame teie toitumise koos üle (tel: 533 18 008). Kuna tegu pole mõnest haiguslikust muutusest tingitud kõhukinnisusega, anaab siin kindlasti midagi ära teha.
Heade soovidega, dr.Ehala