mure 30.09.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
mull on nihuke mure et ma olen 20a ja kaalun 105 olen proovinud kõike dieete ja liikumisi midagi ei aita mõne kilo võtan alla ja järgmine päev võtan juba sama palju juurde kui ennem olin hetkel on mull istumis töö mida ma peaks sellele ette võtma
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ühegi dieedi lühiaegne rakendamine ei aita kaaluprobleemi lahendada. Dieedist peab välja kasvama tervislik elustiil, mis aitab hoida ka kaalu normile vastavates piirväärtustes. Ilma infota teie praeguste harjumuste-tavade kohta, ei saa ma teile anda nõu kaaluprobleemi lahendamiseks. Võimalik esimene samm probleemi lahendamiseks, oleks tulla vastuvõtule (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala