olen ülekaaluline mida teha 23.09.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
olen üle 120.kilogrammi ja olen proovinud kõiki varjante kõhnumiseks kuid miski ei aita mida ma peaksin tegema
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selleks et teile nõu anda on vaja pisut enam infot kui kirjas, mille saatsite. Teadmata teie vanust, pikkust, sugu, kaalumuutusi läbi aastate, haigusi, toitumis- ja liikumisharjumusi ning veel mõningaid üksikasju ei saa keegi otsustada, misda oleks võimalik olukorra muutmiseks teha. Kui soovite, olete teretulnud konsultatsioonile (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala