mures 21.09.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere olen 18 noormees . olen umbes 193-5 (ei ole viimasel ajal mõõtnud ennast) cm pikk ning kaalun 93 kg kas see teeb mind üle kaaluliseks
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vastavalt teie pikkusele ei ole tegu ülekaaluga, kuid soovitavalt ei tohiks see kaal ka enam tõusta.
Heade soovidega, dr.Ehala