paluks nõu 19.09.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Mul oli hiljuti operatsioon (kurgumandlite eemaldamine), pärast mida olin nädal aega joomata ja söömata, kuna süda oli paha ja midagi ei püsinud sees. Samuti oli mul enne operatsiooni menstruatsioon ja kohe pärast operatsiooni tekkis uuesti mingi vahepealne veritsus, mis kestis rohkem kui nädal aega. Tunnen, et olen kaotanud palju vajalikke aineid....kas oleks mõistlik teha mingi vitamiinikuur või taastub keha ise, kui jälle korralikult sööma hakata?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Arvestades nii hiljutist operatsiooni kui lähenevat sügis-talvist perioodi on päris mõistlik praegu teha läbi kuu-paarine vitamiinikuur, et taastada kaotatud varusid ning koguda jõudu saabuvateks külmemateks kuudeks.
Heade soovidega, dr.Ehala