tervislik toitumine 14.09.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,küsimus järgmine ,et kas te koostate ka tervisliku toitumise menüüd,et kui tulla teie vastuvõtule,et siis äkki saaksite vaadata minu pikkuse ja kaalu suhet ja anda nõu toitumise osas?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kõik mida küsite, on teostatav. Vastuvõtule saate registreeruda kas telefonil:533 18 008 või siis meili teel- toitumine@kliinikum.ee.
Heade soovidega, dr.Ehala