tervislik toitumine 10.09.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tervist!
Tahaksin saada informatsiooni tervisliku toitumise kohta - kust peaksin seda leidma? Internetis ja raamatupoodides jagatavas infos on väga väga keeruline orienteeruda, tihtipeale on erinevates väljaannetes arvamused suisa risti vastupidised.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Eesti arstkonna poolt aktsepteeritud Eesti Toitumisteaduse Seltsi ning Tervise Arengu Intstituudi poolt 2006. aastal välja antud toidu- ja toitumissoovitused on saadaval ka internetis. Sealt leiate ülevaate nii tasakaalustatud toitumise põhitõdedest kui ka soovitusi arvestades vanuselisi iseärasusi. Kui on kindlasid küsimusi, millele tahaksite vastuseid, võite alati tulla vastuvõtule (tel:533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala