ülekaal 03.09.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!!
Olen 36 aastane, 164 cm pikk ja kaalun 82 kilo...
2005 aastal tehti selja op. ning öeldi et olen ülekaaluline, olen deeti pidanud,tarvitanud kaalualandavaid teesid , plaastreid ning viimati tarvitasin CHITOPHYL 3 (84TPL.) ehk 4purki ei midagi.
olen juba ahastuses, ei tea mida ette võtta.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mul on raske teile soovitusi anda, teadmata midagi muud peale teie kaalunumbri. Seda võin aga öelda, et mistahes apteegiletil müügil olev vahend kaalualandamiseks ei toimi iseenesest ning nõuab lisaks muutusi üldises elustiilis. Sama on lugu dieetidega. Dieet on efektiivne vaid sellisel juhul kui sellest kasvavad välja kaalulangust pikemas perspektiivis toetavad eelistused ja harjumused. Tulge vastuvõtule ja vaatame, mida annab teie heaks ära teha (tel:533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala