tere 30.08.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mul on mure,võtan peale sünnitust tohutu kiirusega alla.Olen 170 cm ja hetke kaal 49 kg.Enne rasedust püsis mu kaal stabiilselt 55 ja 56 kg vahel.Toitun normaalselt,söön kõike.Toidan last rinnaga.Viimane menstruatsioon oli aprillis.Sünnitasin 7 kuud tagasi.Kas see on normaalne kaalu langus või peaksin pöörduma arsti poole?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olete oma kasvu kohta alakaalus ning võttes arvesse, et toidate alles oma last rinnaga, peaks kaalunäit olema vähemalt selline nagu ta teil enne sünnitust püsis. Soovitaksin teil pöörduda oma perearsti poole või tulla minu vastuvõtule (tel: 533 18 008), et selgitada milles probleem.
Heade soovidega, dr.Ehala