Ülekaalulisus 18.08.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 42 naine, kaalun 96 kg ja olen 173 pikk. Elan Tartus. Kelle poole ja kuhu ma peaksin pöörduma , et nõu saada toitumise kohta?
Ette tänades, Pille
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Pean jääma siinkohal teile vastuse võlgu, sest ei tea, kelle poole ja kas üldse Tartus antud küsimuses pöörduda võiks.
Heade soovidega, dr.Ehala