mao vähendamine 17.08.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
lp.doktor.olen 51a.vana ,1,70 pikk ja110kg.kilod kogunesid kliimaksi ajal,minu suure isu pärast.olen liigse kaaluga võidelnud terve elu.on tõusnud vererõhk ja veresuhkur on 7,8.olen depressiooniga invaliidsuse peal,kuigi käin osaliselt ka tööl.palun öelge,kas mul on võimalik minna mao vähendamise opile nn. klambrid peale panna ja kuidas seda asjaajamist alustada?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Operatsioone, millest räägite, on võimalik Eestis teha, kuid neil on omad kõrvaltoimed ning siingi tuleb patsiendil paralleelselt lõikusega muuta ka omi toitumisharjumusi. Nende lõikuste maksumus algab 12 000 krooni piirimailt, sest Haigekassa antud vahelesekkumisi ei kompenseeri. Kui soovite neist kirurgilistest vahelesekkumistest enam teada, võite tulla konsultatsioonile (tel:533 18 008) ja siis on võimalik otustada ka suunamine kirurgi vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala