Reductil 16.08.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Mis võib juhtuda, kui 64kg/168cm kasutaks reductili? Mida see kahjustaks ja kui palju? Tegelikult kahjustab meid iga päev ju palju asju.. Ei suuda netist ise kuskilt infot leida. Mida kahjust ja kui oluliselt ja kindlalt kahjustus tuleb.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Reductili kohta on internetis olemas päris põhjalik informatsioon ning seda ka eestikeelses ravimiinfos. Mõeldud on ta tõsiste kaaluprobleemidega patsientidele isu pärssimiseks. Kõrvaltoimetena võivad esineda südamepekslemine, vererõhu tõus, iiveldus, unetus, jm. Kindlasti tuleb aga teada seda, et ravim üksi ei tee kedagi kaalus kergemaks, kui enda toitumis- ja liikumisharjumused sellega paralleelselt ei muutu. Kirja algul toodud kaalu ja pikkusesuhe on täiesti normaalsed ning siin ei pea ma kuidagi mõistlikuks hakata tarvitama ravimeid.
Heade soovidega, dr.Ehala