ülekaal 12.08.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Pärast oma lapse sündi võtsin kaalus juure 30 kg ..ega saa seda enam alla ...äkki oskate soovitada milline ravim võiks natukegi kaasa aidata .? ma olen proovinud 2,5 aastat aga kaal on ikka sama .kui ma jooksmas käisisn tulid mul ägedad peavalud ...kui söögiga üritan siis on maos kõrvetised ...ma ei tea mida teha
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kordan siinkohal, nagu juba paljudes eelnevates kirjades, et selliseid ravimeid pole, mis teeksid teid saledaks ilma oma seniseid toitumis-liikumisharjumusi muutmata. Ravimid võivad olla kaalulangusprotsessil toeks, kuid "suure töö" peate ikkagi ise ära tegema. Kui teil on tõsine soov midagi muuta, võite tulla vastuvõtule ja vaatame koos üle, mida annaks teie kaaluprobleemiga ette võtta (tel: 533 18 008).
Heade soovidega,
dr.Ehala