ülekaal 10.08.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere! olen 18 aastane neiu....olen 162 pikk ja kaalun 73kg
söön tervislikult 3 kord päevas mitte suures koguses...vahest isegi söön 1 kord päevas ja joon palju vett ja üritan palju liikuda kuid trenni ei tee.
kaal kõigub kas 73kg v 75kg aga 73 kg-mist alla ei saa. eelmine aasta veebruaris kaalusin ma 52 kg ja olin sama pikk 162.ja järsku hakkasin juurde võtma kui ma hakkasin võtma beebipille.
ma olen tõesti oma kaalu pärast mures.kas saaksite soovitada midagi.
ja kas olexs võimalik teie juurde kontsutatsioonile tulla Tallinnasse?
Tänan.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie poolt kirjeldatud kaalutõusu ei tahaks ainult beebipillide arvele panna. Usun et teie liikumis- toitumisharjumuste ülevaatamisest oleks kindlasti kasu. Konsultatsioonile saate registreeruda telefoni või meili teel (533 18 008, toitumine@kliinikum.ee).
Heade soovidega, dr.Ehala