ei lähe alla 08.08.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!Sünnitasin last,pärast sünnitust olin isegi kõhnem kui enne rasedust,kolme kuu mööduses hakkasin tarbima rasedusvastased hormonaaltabletid!Võtsin kahe kuu jooksul 15 kilo juurde. Nüüd aasta ei võta hormoone aga alla ei võta ka.Mida teha?
Natalja.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Juurdetulnud 15. kilo ei tahaks ainuüksi hormoontablettide süüks küll panna. Tulge vastuvõtule ja vaatame koos teie toitumis-liikumisharjumused üle (tel:533 18 008). Kindlasti on võimalik siin midagi ette võtta.
Heade soovidega, dr.Ehala