Tere 07.08.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas probleem võib olla toitumises,kui mul on juba nädal aega keel "haige"?Keel on tundlik iga soolase ja hapu suhtes.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Keele tundlikkus võib olla põhjustatud toiduainetest, haiguslikest protsessidest organismis kui ka ravimite tarvitamisest. Kirja teel on aga raske öelda, mis võiks olla teie probleemi põhjustajaks.
Heade soovidega, dr.Ehala