ülekaalulisus 14.07.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen mures ühe oma hea sõbra pärast. Nimelt on ta 15 aastane ja kaalub u. 95kg ja ta on ka suht lühikest kasvu.Oleme temaga arstide juures käinud ja sealt öldakse, et kõik on korras, dieete ei lubata pidada. Ei oska teda kuidagi aidata, aga kuskilt tuleks alustada, sest mul on temast lihtsalt kahju. Elame Pärnus ja sooviks leida mõne spetsialisti, kes oskaks talle soovitada mida ette võtta, võõra inimese jutt on midagi muud ehk oskate midagi soovitada kuhu pöörduda.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
See on hästi kena, et oma sõbra pärast muret tunned, kuid sinu soovist üksi jääb väheks. Sõber peab ikka ise ka midagi muuta soovima. Kui see nii on võib ta (või võite ka koos)tulla minu vastuvõtule Tallinna. Pärnus ma talle kahjuks kedagi soovitada ei oska. (tel:533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala