kaalulangetamine 12.07.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas inimesel, kes kaalub 80 kg ja on 165 cm pikk, on proovinud erinevaid dieete, on otstarbekas kaalu langetamiseks võtta Reductili 10 mg.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui Reductiliga koos ei kaasne elustiili muutust, siis üksinda sellele ravimile loota ei saa, olgu ta siis doosis 10 või 15 mg.
Heade soovidega, dr.Ehala