Ülekaalulisus 11.07.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen ülekaaluline ja seda juba 4 aastat,võtsin juurde aastaga 35 kilo ja seda tänu hormoonravile.Aga nüüd ma enam ei suuda,sest jalad valutavad ja selg valutab,ühesõnaga on mul tervisehädad selle kaaluga seotud.
Kui seljaga haiglas olin,siis öeldi,et mul on vesi lihaste vahel ja et ma jäängi paksuks.Aga ma ei taha seda uskuda,samuti tahaksin midagi ette võtta.Jälgin mida söön,aga alla ei võta,kaal lihtsalt seisab.Kui rohkem söön,siis kaal tõuseb.Mida ma peaksin tegema,tahaksin sama hea välja näha,kui enne.
Millest peaksin alustama?
Ette tänades
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vastan kirja lõpus esitatud küsimusele seda, et pange mingi periood kirja kõik mida sööte ja kui palju liigute. Nii saate ka ise parema pildi sellest, kas tarbimine ja kulutamine on tasakaalus. Kuna kirjast ei selgu kui vana te olete, mis kaalus ja mis puhul teile hormoonravi määrati ning kas saate seda ka praegu, pole mul võimalik teile täpsemaid soovitusi anda. Tulge vastuvõtule (tel: 533 18 008) ja püüame teie probleemile võimalikke lahendusi leida.
Heade soovidega, dr.Ehala