tere! 04.07.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere! kas oskate soovitada mõnda soodsat, aga tõhusat ravimit kehakaalu alandamiseks, pearõhk on just kõhu piirkonnal.
olen proovinud igasuguseid dieete ja trenne , aga ei saa kuidagi kõhtu saledaks:(
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mul ei jää teile midagi muud üle kirjutada kui seda, mida olen vastanud kõigile samalaadsetele küsimustele. Imeravimit pole, mis teie kehakaalu alandaks ilma eluviise ja toitumisharjumusi muutmata. Mõned kaalu mõjutavad preparaadid on küll olemas, kuid neid saab soovitada ja välja kirjutada siiski lähtuvalt iga patsiendi isikupärast (ülekaalu suurus, toitumiseelistused, kaasuvad haigused, jm).
Heade soovidega, dr.Ehala