kaal 17.06.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
miks kaal ei lange, kui teen sporti ja söön lahemaid toite?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna teie kiri ei sisalda infot ei teie kaalu, pikkuse kui toitumis-harjumuste kohta, on mul võimatu mingit vastust anda. Pelgalt teadmisest, et teete sporti ja sööte oma arust lahjasid toite, jääb väheks.
Heade soovidega, dr.Ehala