kehakaal 11.06.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
milline vöi millised on parimad vöi tõhusamad kaalulangetamispreparaadid?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Alustada tuleb sellest, et sellist preparaati pole, mis ilma toitumis-liikumisharjumusi muutmata teie kaalu soovitud suurusesse viiks. Mõnedest nii käsimüügi kui retseptiravimitest võib aga kaalulangetamisel abi saada küll. Siin tuleb siiski arvestada ka inimese isikupäraga ja sellega, mis on viinud ülekaalu tekkeni. Seega on raske teile kirja põhjal öelda , mis võiks olla antud juhul kõige efektiivsem. Vajaksin selleks pisut enam informatsiooni.
Heade soovidega, dr. Ehala