Ülekaalulisus 06.06.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
soovin teada kas fluoksetiin aitab natuke "lausõgimise" vastu?
Kaotasin oma elukaaslase ja sees istub pikemat aega depressioon.Olen 1.72 ja kaalun 94,5 kg.Aga magusaisu pole mul sugugi.Armastan nn soolaseid ja rasvarikkkaid toite.
Ette tänades,
üks paksuke
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Fluoksetiini kõrvaltoimetest on mõni kord mainitud isutust, kuid see ei tähenda, et ravim päästaks teid ülesöömisest. Depressioon ja söömishood on omavahel sageli seotud ning selle ahela läbilõikamine vajab nii patsiendi endapoolset initsiatiivi kui teinekord ka meditsiinilist ravi. Kui vajate toitumisalast nõustamist, olete alati oodatud konsultatsioonile (tel:533 18 008, Meil: toitumine@kliinikum.ee).
Heade soovidega, dr.Ehala