Kaalu langetamine 05.06.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
olen 160 cm pikk ja kaalun 71,5. Tahaksin oma kehakaalu langetada vähemalt 65 le.
Kuidas oleks see kõige parem?. Kas hommikul normaalselt süües ja päeva jooksul puu ja juurvilju süüa ning vahepeal näiteks lõunajal süüa ka midagi. näiteks kui süüa suppi, siis mitte süüa nii, et kõht saaks väga täis.. ja võtaks ära nälja tunde ning selle,e t vajad midagi.. ning siis kui kuhugi minna siis kõndida jala. näiteks mina kõnnin töölt koju jala. ja seda iga päev.. ja kui ära unustada magus.. mida aga vahepeal nii paar korda võib ..
kas oleks see tõhus?
ette tändes
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere,
Teie kirjeldus oma dieediplaanidest jääb mulle kirja põhjal pisut segaseks.
Alustuseks, milles seisneb hommikul normaalselt söömine teie jaoks?
Kindlasti on oluline hommikusööki mitte vahele jätta, kuid sama oluline on ka see, milliseid toitaineid antud söögikoed sisaldab. Kindlasti aitab kaloraaži normaliseerimisele kaasa magusa vähendamine ning kõrgema glükeemilise indeksiga toiduainete tarbimine. Ka liikumiskoormuse tõus on oluline kui soovite kaalu langetada.
Täpsemate soovituste saamiseks olete alati oodatud konsultatsioonile (tel:533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala