( kaido) tahan kaalust juurde võtta. 31.05.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere Dr. Kristel Ehala-Aleksejev. mul on selline probleem ma olen alakaaluline ja ma kaalun 60 kilo ja pikkus on 178. aga tahaks väga kaalust juurde võtta aga see ei õnnestu. mu kaal lihtsalt ei tõuse see on koguaeg selline. mida ma pean tegema et saada nrmaal kaal endale. aitäh.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ilmselt on tegu teie omapäraga ning erinevalt kaalu alandamisest on kaalu juurde võtta raskem. Kõigepealt peaks siiski alustama toitumisest ning üle vaatama teie menüü, seda just valkude kohapealt, mis on meie keha olulisteks ülesse-ehitajateks. Ka oskuslik lihastreening kombineerituna toitumisega aitab kaalu tõsta ja vormida kehakuju. Alati võite nõuannete saamiseks tulla vastuvõtule (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala