ÜLEKAALULISUS 05.05.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere olen 11 aastane ja kaalun 60-66 kg, pikkus on 160-163cm. ma tahaksin kaalu langetada ilma arsti sekumiseta ja teie nõuandetega. palun püüdke mu kirjale kiiremas korras vastata
tänades ette kiirete vastuste eest
kertu
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Annaksin sulle hea meelega nõu, aga selleks, et midagi soovitada on ainult kirjas olevatest andmetest vähe. Mul oleks vaja teada ka seda kui palju ja mida sööd. Ka see on oluline palju sa päevas liigud ning kas tegeled ka mõne spordialaga. Esiteks vaata ise üle, kas saaksid midagi muuta: näiteks vähem magusat ja saiatooteid tarbida või ka magusaid jooke vältida nagu limonaadid ning suhkruga kokajoogid. Leia päevas kõik võimalused, millal saaksid end liigutada: näiteks kasutada lifti asemel treppe jne.
Heade soovidega, dr.Ehala